"שמעתי את הטענות של הרב ליצמן, אני חייב דין וחשבון לגדולי הדור"

שלום בידרמן 2 Comment on "שמעתי את הטענות של הרב ליצמן, אני חייב דין וחשבון לגדולי הדור"

יו"ר ועדת הכספים בראיון: לא יתכן שמלחמות הקרדיטים יפגעו בכל הציבור החרדי • על החקירות: אני יושב פעם בשבוע עם נתניהו, לא רואים עליו לחץ • אלאור אזריה: להשלים את משפטו ומיד לתת לו חנינה • ומה הוא חושב על יאיר לפיד?

ח"כ משה גפני צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על מגוון דברים שעל סדר היום תוך כדי שהוא מתייחס לפרשת אזריה שממלאה את הארץ ואומר "יש להשלים את משפטו של עזריה, ומיד לתת לו חנינה. זו הדרך הנכונה להתמודד עם הסיפור הזה שלא מוסיף כבוד לאף אחד"

כשנשאל גפני על חקירת נתניהו אמר "אני יושב פעם בשבוע עם נתניהו, לא רואים עליו לחץ. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתקשורת עושה לו עוול מתמיד".

ומה הוא חושב על תלונת ליצמן לפיהן חברי הסיעה לא שותפו בחלוקת הכספים הייחודיים שהועברו מתוקף ההסכמים הקואליציונים? "שמעתי את הטענות של הרב ליצמן, אני חייב דין וחשבון לגדולי הדור. וכל מי מחברי שיבקש פירוט על כל מה שהוא רואה לנכון, הוא יקבל את הפירוט המדוייק. אבל אם יצא אח"כ משפט אחד מישיבת הסיעה, אני אכחיש הכל. לא יתכן שמלחמות הקרדיטים של כל מיני אנשים יפגעו בכל הציבור החרדי".

בועידת התתי"ם שהתקיימה בכינר אמר יו"ר ועדת הכספים "אני עובד בשת"פ מלא עם השר דרעי בכל התחומים. נדיר עומק שיתוף הפעולה בין ש"ס ליהדות התורה. רק היום ישבנו על חוק השבת והעברתי לו בועדה את חוק קרן הארנונה". תוך שהוא מיהר לבקש מראש עיריית בית שמש שישב שם "אבוטבול תעביר את הדברים לשר".

על יאיר לפיד והיחס הראוי לו אמר גפני: "אני נגד לשבת בממשלה עם יאיר לפיד. אבל בשונה מליצמן אני מדבר איתו – נשלחתי ע"י הרבנים לדבר עם כולם. אבל אני לא רוצה שהבן שלי ידבר איתו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אם אתה מחוייב דין וחשבון לגדולי הדור, אנא גש ודווח להם מה קרה מחוק הליב"ה שהעברת יחד עם חבריך המקנה סמכויות לשר החינוך להתערב בתכני הלימוד של מוסדות הפטור!
    כעת הדבר מיושם הלכה למעשה עם נוהל חדש של רישוי למוסדות הפטור לשנת הלימודים תשע"ח, ובו נדרשים החיידרים בין היתר:
    1. "תעודות הסמכה של עובדי הוראה" ובהמשך התחייבות להעסקת עובדי הוראה שיעמדו "בדרישות החוק,התקנות וחוזרי מנכ"ל"
    2. "להגיש כל מסמך פדגוגי שיידרש על ידי הפיקוח"
    4. "התחייבות ללמד במוסד החינוכי על פי תכניות הלימודים המאושרות על ידי משרד החינוך" והתחייבות ללמד "הוראת תוכניות הלימודים כפי שנקבעו על ידי משרד החינוך, והמפורטות בחוזר מנכ"ל תשסו3(א) מ-1 בנובמבר 2005"
    5. התחייבות "לקיים את מדיניות המשרד הנוגעות להפעלת מוסדות חינוך כמופיע בחוזרי המנכ"ל של המשרד לרבות: כללי רישום תלמידים, כללי הרחקת תלמידים, כללי העברת תלמידים… עמידה בדרישות המשרד כמופיע בחוזרי המשרד כמופיע בחוזרי המנכ"ל הרלוונטים"
    להלן קישור לנוהל המרושע:http://meyda.education.gov.il/files/charedy/Nohal_Chidush_Rishyon_Mosdot_Ptur_18.pdf
    בקיצור, חסל סדר עצמאות החינוך החרדי! מוסדות הפטור מתוקצבים בפחות מ10% תקצוב ולמרות זאת נדרשים להיות מנוהלים פדגוגית על ידי אותו איש מופקר נפתלי בנט ופקידיו העבריינים העוברים בעצמם על חוקי דיני עבודה של עובדי הוראה גם במחוזותיהם הם כלפי החינוך הממלכתי(הנמצא בשביתות חוזרות ונשנות בשל כך)וקל וחומר כלפי החינוך החרדי!
    אותו נפתלי בנט שממיט אסון על עם ישראל עם התגרות בממשל האמריקאי בזמן הכי רגיש, שהוביל כבר להחלטה הרסנית במועצת הביטחון, ממשיך עכשיו עם תוכנית סיפוח שוב בעיתוי הכי טפשי, בלי שום שכל ובלי סבלנות בסיסית לה נדרש אפילו ילד קטן!
    אותו איש הזוי ומשיחי נוטל לעצמו סמכות ופטרונות להפוך את החינוך החרדי ולעקרו מן השורש, ומולו נצבים בעליבות החכי"ם החרדים ובהם גפני שמעיז לומר בלי בושה שאת הדין וחשבון הוא נותן לגדולי ישראל! ולצדו יעקב ליצמן שבדיוק בעיתוי עלוב זה ראה לנכון בכנס אגוד מוסדות הפטור בכינר להחמיא לנפתלי בנט ואנשיו על התנהלותם מול מוסדות החינוך החרדי! אוי לה לאותה בושה!!!

  2. 1

    עם כל הכבוד ואני חלילה לא מזלזל ,אבל מלבד הרב שטינמן שליטא ישלח לו הקבה רפואה שלמה ואריכות ימים יש עוד גדולי ישראל , וזכותו המלאה של האדמור מגור או כל גדול אחר לדעת מה נעשה בכספים הקואלציונים!